Thursday, March 18, 2010

Ένα γράμμα...Τις λέξεις έγραψε και απήγγειλε ο Αλέξανδρος Νέρος


Quantcast


02.03.2008

Σου γράφω σε μια σελίδα από το ημερολόγιό μου. Σου πήρα την εφημερίδα που ήθελες. . . Κάτι τέτοιες στιγμές σωπαίνω και ‘γω. . . Ούτε λόγος, ούτε γράμμα έχω για να ειπωθεί η να γραφτεί. . . Ωστόσο ψάχνω. . . Ψάχνω το λόγο. . . Ψάχνω τη λέξη. . . Χαμένος ο λόγος. . . Χαμένος εγώ. . . Σιωπή λέξη. . . Σωπαίνω εγώ. . . Λύπη στο στόμα μου έχει χαραχτεί. . . Ξέρω καλά. . . Πως σε πληγώνω. . . Βλέπω πως τέτοιες στιγμές μαριονέτα είμαι… μια μαριονέτα που παίζω ρόλους που με βάζω…η αλήθεια είναι πως χρόνια τώρα τους παλεύω…και ο εαυτός μου παλεύει εμένα…καθρεπτίζει την αγανάκτηση μου στους καθρέπτες των ματιών σας…βίαιη είναι η πνοή του…βίαιος και ‘γω…




Το λυπάμαι είναι αυτό που θέλω να σου πω…σε κάνω να υποφέρεις και ξέρω πως δεν είναι η πρώτη φορά…έχω κάνει και αλλους έτσι…αλήθεια ψάχνω…ψάχνω…ψάχνω…ψάχνω… τον πραγματικό μου εαυτό…όχι τη μαριονέτα…




Σε φιλώ…




(Κάτι απίθανο συνέβη μόλις τελείωσα τη φράση…)

Μια παγωμένη μαριονέτα είμαι με ξεχειλωμένα σκοινιά…

No comments: